www.advRiders.sk – dobrodružstvo v jednej stope

Registrácia

Prihlásenie:

Prestavba Suzuki DL650 V-strom

autor: Haro007, 10. 2. 2012, Diskusia k článku (počet reakcií: 3) Prestavba Suzuki DL650 V-strom

Autor prestavby Peťo Sivák

Vydarená prestavba legendárnej a obľúbenej motorky na cestovanie. Vyznačuje sa spoľahlivosťou a nenáročnou údržbou, no má v sériovom prevedení nemálo múch, sťažujúcich posunúť cestovanie viac do mimo asfalt. To sa snažil odstrániť Peťo Sivák – výborný enduro pretekár, zručný mechanik a hlavne odborník na tlmiče v jednom.

Prvé čo som zavrhol boli sériové kolesá ktorým chýba pružnosť a pevnosť. Použil som zánovné z Triumph Tiger (samozrejme po úpravách). Úpravami prešlo výrazne aj pruženie. Do predných tlmičov šli dlhšie trubky. V pravom je upravené vnútro na väčší zdvih a do ľavého je vmontovaná komplet krosová pumpa s planžetami a nastavovaním útlmu. Zadný tlmič dostal dlhšiu piestnicu aj iné uloženie a doplnenie planžiet tiež kvôli vyššiemu zdvihu a lepšej charakteristike hlavne mimo asfalt.

Nezmyselne umiestnený olejový chladič som premiestnil zvislo na pravú stranu hore.

Ďalší nezmysel je sériový tvar výfukových zvodov. Tie sú teraz namotané okolo motora. Spodná komora spájajúca plyny z oboch valcov úplne nepochopiteľne natočená od motora smerom dolu tiež šla k motoru.

Lyžu som použil duralovú neviem už z čoho, koncovka GSXR600 obalená karbónom.

Hlavný stojan uchytený priamo v ráme tak aby neznižoval svetlu výšku nejakými nezmyselnými držiakmi ako všetky predávané od kadejakých firiem. Olejová nádržka na mazanie reťaze je premiestnená do ľavého plastu pod sedlo, predný blatník kvôli blatu povykrajovaný. Podobne aj zadný s SPZ. Sériové osvetlenie nahradila biela LED-ka v spodnej časti nosiča, smerovky  z KTM.

Tiahlo pumpy zadnej brzdy upravené a presunuté bližšie k čapu páčky – malo sa zvýši chod ale výrazne citlivosť. Aj predná je upravená keďže v sériovom stave sú brzdy bez života.

Volant s hrazdou s podstavcami viac dozadu, rukoväte vyhrievane, svetlá cez elektronický spínač aby nesvietili hneď po zapnutí kľúča. Celá prestavba ma vyšla niečo cez 1500€ a pár mesiacov strávených v dielni.

Sponzori

Mitas FOX RACING KTM Faryn Suspension motoline

Partneri

Bighusky

Posledné príspevky v diskusií