Piliscsev 2017 – výsledky
autor: Haro007, 8. 5. 2017, Diskusia k článku (počet reakcií: 3)
Tak máme opäť po pretekoch v Piliscséve. A znovu nesklamal: pršalo ako vždy, výživná trať žmýkala sily a zápolenie malo vysokú úroveň. Počasie zrejme vystrašilo mnohých prihlásených, ktorí nakoniec neprišli, no môžu banovať.
Inovovaný okruh som ideovo „postavil“ týždeň pred pretekmi, počas hromadných tréningov. V piatok prebehlo čistenie a značenie, v sobotu ráno, už s pomocníkmi na štvorkolkách a motorkách, aj páskovanie a doladenie detailov. Registrácia nepriniesla problémy, akurát nestále počasie mi robilo vrásky na čele do poslednej chvíle. Ale nakoniec sa štart v nedeľu o 9:00 podaril presne podľa plánu a vlhký podklad na začiatku kĺzal, no neskôr držal a hlavne neprášil. Po sérii kolízií a úrazov som súťaž ukončil o pol hodiny skorej, pretože únava zjavne vyberala svoju daň. Holt, jazdíme čoraz rýchlejšie a profil tohtoročnej trate rýchlo odsával energiu jazdcov.
Vyhodnotenie a odovzdávanie cien od KTM Bratislava a MITAS-u v dobrej nálade ukončili vydarenú akciu.
Čo zo všetkého vyplýva do budúcna? Trať ešte mierne vylepším a najrozbitejšie úseky upravíme. Skrátim čas pretekania na tri hodiny, možno na tri a pol. Bufet zostane po starom, usporiadanie a sponzori zrejme tiež. Ja tiež zostanem.
Podujatie chápem aj ako spoločenskú udalosť a čas na stretnutie známych tvárí. A tiež ako možnosť pre pobavenie. Potešila ma účasť maskotov bratov Dobišovcov na Varanoch, ktorí dokázali na rejsovej trati s ich mega hrochmi doslova divy. Z môjho pohľadu každý, kto prijal výzvu s menom Piliscsév je pán jazdec, bez ohľadu na výsledok a motorku.
Potešilo ma fungovanie organizácie v momente vážnejšieho úrazu. Bezchybnáa rýchla reakcia bola úspešným preverením schopností dobrovoľníkov a profíkov. Heugi bol ešte v ten večer operovaný v Nových Zámkoch a zlomenú stehennú kosť mu lekári spojili späť. Budem o priebehu jeho stavu informovať.
Ďakujem všetkým zúčastneným, pomocníkom, bufetu, sponzorom a kamošom za to, že akcia stále prežíva, hoci s malým počtom pretekárov. Preteky budem inovovať a vylepšovať naďalej, pokiaľ bude trvať záujem. Vidíme sa vo Veszpréme v auguste!!!
Prosím o zaslanie odkazov na úložiská, kde si budeme môcť pozrieť fotky od prípadných fotografov.
TURIST
- Maťo Fajnor – 22 kôl
- Stano Páter – 22 kôl
- Dávid Valčuha – 21 kôl
- Peťo Javorek – 21 kôl
- Dušan Klasovitý – 20 kôl
- Vlado Halčák – 18 kôl
- Dušan Hrivík – 14 kôl
DEDO
- Jozef Oprchal – 25 kôl
- Láďo Říha – 23 kôl
- Jaro Holek – 22 kôl
- Peťo Suchánek – 21 kôl
- Rado Čech – 21 kôl
RACE OPEN
- Pavel Postupka – 26 kôl
- Robo Bodor – 22 kôl
- Samo Theis – 22 kôl
- Jaro Holek – 22 kôl
- Rišo Jankovič – 21 kôl
- Robo Szász – 21 kôl
- Mišo Čech – 20 kôl
- Jano Chmára – 19 kôl
- Stano Drobný – 19 kôl
- Jano Valovský – 17 kôl
- Juro Čirip – 14 kôl
- Juro Hartmann – 13 kôl
- Rado Láni – 2 kolá
RACE 1V 600
- Robo Kazík – 25 kôl
- Jožo Oprchal – 25 kôl
- Jano Michek – 23 kôl
- Martin Landl – 22 kôl
- Rišo Špánik – 21 kôl
- Peťo Suchánek – 21 kôl
- Maťo Sitár – 20 kôl
- Mikuláš Fajnor – 20 kôl
- Juro Cachovan – 18 kôl
- Jano Hudák – 17 kôl
- Jožo Heuger – 17 kôl
- Roman Kraupa – 16 kôl
- Martin Roško – 15 kôl
- Peťo Bujnák – 14 kôl
- Edo drobný – 11 kôl
- Robo Pavlík – 10 kôl
- Jožo Král – 4 kolá
RACE 2V 600
- Slavo Lamper – 27 kôl
- Láďo Říha – 23 kôl
- Jožo Štefanka – 22 kôl
- Rado Čech – 21 kôl
- Ivo Ondrejčuk – 21 kôl
- Peter Janšák – 19 kôl
- Vlado Achberger – 12 kôl
RACE 2V 1000
- Bratia Dobišovci – po 14 kôl
Text: Haro, foto: Rohlík, Karči