www.advRiders.sk – dobrodružstvo v jednej stope

Registrácia

Prihlásenie:

Pretvárka EÚ a motorky

autor: Haro007, 11. 2. 2017, Diskusia k článku (počet reakcií: 1) Pretvárka EÚ a motorky

Pred 100 rokmi skúsili marxisti otočiť beh dejín a vyviezli revolúciu do Ruska. Tá sa čoskoro pretransformovala na boľševizmus, ktorý zakapal vyše 20 rokov dozadu. No revolúcia prežila a vrátila sa do miesta vzniku. „Poctivý“ neomarxizmus, okorenený nemeckou precíznosťou, momentálne valcuje starý kontinent. Multikulti, gender agenda, potláčanie národnej hrdosti a kritického myslenia sú na dennom poriadku. Európsku úniu vedú komplet nevolení komunisti, v mladosti podpaľujúci autá na manifestáciách, dnes pustošiaci 27 krajín nezmyselnými príkazmi a nariadeniami. V skutočnosti dobre premyslenými.

Okrem iného patrí do ich zbrojného arzenálu aj ekologická karta. Pretvárka premaľovaná na zeleno iba strpčuje občanom život a prináša zvýšené zisky nadnárodným korporáciám. V štátoch, hrdiacich sa vysokou civilizačnou úrovňou, dobrovoľne pristúpili na túto čudnú hru a sami seba likvidujú technickými vychytávkami Euro 5 až nekonečno. Pritom hlavné svetové trhy a odbytištia dávno zmenili polohu. Čína, India, Juhovýchodná Ázia, Brazília či Maroko si nerobia s ekológiou vrásky na čele. Na vozidlách, predávaných v týchto destináciách, nič ekologického nenájdete.

Áno, o Matku Zem je potrebné starať sa. Ale ak, tak preboha všade. Dýchame predsa spoločný vzduch. Nestačí vyhradiť v reštaurácii tri stoly pre fajčiarov a v bazéne kútik na čúranie. To sme v bordeli všetci, len menšina musí dodržiavať drahé pravidlá a väčšina nie. Pritom oné pravidlá vymýšľa práve spomenutá, bohatá menšina. Aké marxistické!

Nezmysly, pretavené do moto priemyslu, vyústili napríklad do výroby rôznych elektro-vozítok, mimochodom totálne neekologickej. A pri odmietaní jadrovej energie napájaných elektrinou z hnedouhoľných elektrární. Zbohom zdravý rozum!

Najnovšie platia nové pravidlá aj pre endurá. Euro 3 a 4 sa stávajú normou, aj malá motorka musí mať toľko hovadín a obmedzení, že majiteľovi nezostáva nič iné, ako o 50% preplatiť jej cenu, aby najdrahšie súčasti motorky rovno vymontoval a zahodil a tak urobil mašinu prevádzky schopnú. Prípadne sa stane, že si motorku nemôžete kúpiť vôbec. Kua.

3-4_KTM_Dakar_450_Rally_Factory_Replica_2014-2-26-14

Napríklad taký dakarský špeciál na nasledujúci ročník. Ak sa máte priveľa peňazí na „Dakar“ a chcete sa preháňať po prašných diaľniciach Južnej Ameriky na najnovšej rally motorke od KTM, tak zabudnite. Nemožné. Nová Rally Replica sa nedá objednať, kúpiť ani niekde vyštrachať. Na zopár už zaregistrovaných rámov namontujú zostatok a vytvoria niekoľko strojov pre továrenskú špičku, inak nič. Dôvod? Komunisti v Bruseli! KTM 450 Rally Replica v súčasnom vyhotovení nevyhovuje norme Euro 3, preto fabrika nemôže aktuálny stroj produkovať. Až model 2018 s Euro 4 bude tým pravým orechovým na preteky. Dovtedy si musí rally špička vystačiť s repasovanými vrakmi.

ram-450

Nový model ponesie zrejme namontovanú sajdku, plnú katalyzátorov, čidiel a iných kravín. Dominovať bude obrovský počítač, v skutočnosti skriňa s ukrytým technikom z Číny. Ten pred jazdou vymontuje všetky eko vychytávky, aby motorka  mohla absolvovať závodnú trať, výlučne po asfalte. Viacej motor v výkonom 20 koní nezvládne. Utajený žltý súdruh bude mať k dispozícii aj dve tlačidlá. Čierne poslúži na bežnú prevádzku, zelené na STK. Vtedy riadiaca jednotka pošle údaje, znamenajúce že motor vytvára spaľovaním benzínu plného ekosračiek čistý kyslík, s prímesou ozónu. Takto v podstate budú administratívne motory požehnaním pre planétu. Hlavne, že to veľa stojí a marxisti si odškrtnú ďalšie políčko na spoločnej ceste do pekla.

Oni sú vlastne ako melón: zvonku zelení, zvnútra červení, s dúhovou vlajkou v zadku a s hnilobným zápachom okolo. Ten zdedili po nacistoch. Asi je načase rozkopať tento čudný zelovoc…

Text: Haro, foto: internet

Sponzori

Mitas FOX RACING KTM Bratislava Faryn Suspension motoline

Partneri

Bighusky

Posledné príspevky v diskusií