www.advRiders.sk – dobrodružstvo v jednej stope

Registrácia

Prihlásenie:

Facelift po vychodňarsky pre BMW R 1100 GS

autor: Haro007, 28. 9. 2012, Diskusia k článku (počet reakcií: 4) Facelift po vychodňarsky pre BMW R 1100 GS

Iba nedávno som písal čo a ako s traktorom ako je jedenástkové GéeSo, tak teraz iba tak v krátkosti o malom facelifte, ktorý bol vynútený pádom motorky zo stojana v Albánsku.

Hneď ako sa nepríjemná situácia stala, vedel som, že po príjazde domov sa bude laminovať. Zopár tisíc kilometrov na GS „naháči“ som síce nabehal, dokonca som si na ten bezštítový kukuč aj zvykol, no čo s voľným časom? Objednať len tak originál by bolo rýchle a čo by som potom robil. Tak prišli na rad kamoši, jeden vedel laminovať, druhý majstrovať s gitmi a farbami. Do všetkého som ale pchal ruky a pomoc prišla hlavne predaní „nou hau“ aby som sa potom do sýtosti vytrápil s brúsením sám.

Zahmlenú predstavu toho čo chcem vyrobiť som mal v hlave, preto som si chcel všetko v čo najväčšej miere spraviť sám. Objednal sa laminát, zlepil sa polystyrén a poďho šmirgľovať do ošaľeňa. Najťažší bol prvý zárez, potom to už šlo. Vlastne šlo na jednej polke ale doladiť druhú aby to bolo aj symetrické, to trvalo zopár brúsiacich dní. To bola situácia kedy by som mal radšej jednu zo škúľavých GéeSiek lebo aj tak nový predok symetrický nie je. Ešteže plán vyrobiť štít tak aby zapasoval na pôvodné plastové nosiče vyšiel.

Keď už som sa rozhodol priľahlú lúku za garážou zasnežiť aj v auguste vybrúsil som aj zopár menších falatkov polystyrénu do tvaru bočných podsedlových… niečoho. Z ľavej strany to je čistá imidžofka, no z tej pravej kryje nádobku brzdovej kvapaliny, čiže teoreticky pri nejakom tom bočnom parkovaní na šutroch niečo ochráni. Bočné krytky som vyrobil schválne tak aby pasovali na neadventure modeli GéeSiek 1100 a 1150 s originál alebo rally sedadlom.

Medzi tým som zhodil dotrepané padacie rámy a fukol ich do čiernej farby. Vyhodil som aj mrežu z predného svetla a nechal si vyrobiť z 5mm hrubého plexiskla iný diel ochranného charakteru. O jeho výrobu sa postaral Marek z MHDesign za cenu neporovnateľnú s renomovaným výrobcom. Marek mi aj pomohol s úpravou a striekaním nového laminátového štítu.

Na záver ďakovačka Edkovi za laminovacie a iné know how a Marekovi za vecičky spomenuté v odseku vyššie.

Text a foto: Feri ZEON Zubal

Sponzori

Faryn Suspension Mitas KTM Bratislava FOX RACING

Partneri

Bighusky

Posledné príspevky v diskusií