www.advRiders.sk – dobrodružstvo v jednej stope

Registrácia

Prihlásenie:

Home Forums Články Diskusia k článku: Ako ďalej v Mitase?

Diskusia k článku: Ako ďalej v Mitase?

Zobrazuje sa 10 príspevkov - 1 až 10 (z celkového počtu 21 )
Autor Príspevky
Autor Príspevky
15. 7. 2014 12:58 #17685

Haro007

Diskusia k článku Ako ďalej v Mitase?

15. 7. 2014 19:45 #17688

Marek1976

tak na toto som mooooc zvedavý 😉

16. 7. 2014 00:55 #17689

Anonymný

Tak na toto aj ja. Mitasu fandim a jazdim ich uz dlho, ale v poslednej dobe nejako kolise kvalita. Pokial ta nebude vyrovnana, tak darmo vyrobia dobru gumu, ked sa nebude dat verit kazdemu kusu.
Mahátmá co si sa dal dokopy s Rudom Ilonom?

16. 7. 2014 08:17 #17690

Hajnej

Já si nemyslím, že je nutně potřeba hledat nový dezén.
Spíš než nový vzorek by chtělo zapracovat na směsi. Osobně na XRV jezdím kombinaci C19/ C18. Předek je celkem rozumný univerzál a moc nevím co mu vytknout. Zadek je v našich terénech (bláto, šotoliny, trochu kamení) dobrý. Na rallye ale není. Na Baje a Hellas jsem zkusil C 20 a záběr i boční vedení byl super, ale i když má být do tvrda, vydržela sotva dva dny. Co se týče ceny a kvality je pro mě na evropské rallye nejlepší Maxxis 7305 D.
Hledat univerzál na cestování a rallye je nesmysl.
V opravdovém písku jsem ještě nebyl, takže nevím.

16. 7. 2014 10:18 #17691

ivanxr125l

WoW, tak takéto niečo potrebujeme! Dobrý krok – teším sa na ďalší kontaktný článok aj s diskusiou 🙂
Tiež mám pár Mitasiek už vyskúšaných, ale nieje ich viac ako prstov na jednej ruke 😀

16. 7. 2014 14:03 #17692

Vlado Oboňa

tiež som dosť nabehal na mitase ale na 1150GS a tam prichádzala do úvahy len 09 a tá nemala najlepšie bočné vedenie v teréne – inak na off cestovanie bola super. Teraz jazdím na KTM 690 – michelin S12 a to je iná káva.

16. 7. 2014 15:26 #17693

Haro007

Vďaka Hajnej!
Mitas má určite rezervy, ale čo som videl vo vývojovom oddelení ohľadne zmesí, tak to som bol paf. Podľa mňa je S12 univerzálna guma, no bavíme sa aj o FIM registrácii a tú nemá. Zároveň je treba brať do zreteľu aj povolenú výšku dezénu FIM. Tá je iba 14mm. Tiež sa bavme o určitom dojazde na presunoch a podobne.
Základným predpokladom je rýchlostný index R a viac, čiže nad 170km/h. Na veľké mašiny normálne rýchlosť. Na slanom jazere som v tomto roku dal okolo 180, v tej rýchlosti každý problém jazdca zabije.
Pneumatika by mala fungovať aj ako prostriedok na jazdenie a cestovanie, čiže nie iba pre pretekárov. Preto sa potešíme všetkým názorom. Čím väčší palič, tým cennejší pohľad na problematiku. No píšte aj turisti, pretože pretekárov je málo a nepokryjú biznis. Iba forma samotná stojí dosť cez 10.000,-€, to nerátam prácu vývojárov a podobne.
V konkrétnom článku sa pobavíme o všetkých možnostiach a budeme riešiť konkrétne problémy tvaru dezénu.
Veľmi sa na diskusiu teším!!!

16. 7. 2014 21:30 #17694

Marek1976

ja na mojom varánkovi by som tiež privítal niečo lepšie ako E09 do zadu aj keď pri mojom turistickom off jazdení celkom postačuje, zatiaľ 😉 no ale velikánsky problém je s prednou pneu kde som limitovaný 19″ kolesom 🙁 E09 nič moc, E10 zhruba to isté, no a naposledy som v Pilisceve vyskúšal PIRELLI SCORPION MX eXTra J Front 70/100 R19 a bol som veľmi spokojný ale zase neviem ako by to dopadlo keby bol tvrdší terén ako napríklad v Rumúnsku. Takže ja by som osobne privítal prednú 19″ pneu viac off orientovanú aj keď už špekulujem nad 21″ predným kolesom 😉

17. 7. 2014 08:29 #17695

Hajnej

Jako FIM gumu mají EF…. přední 06 je celkem solidní průměr. Mám ji na HQ, i na Afě byla, 07 vzadu je dobrá guma. Jen ztrácí body v bahně. Ale i od závodníků jsem na ní slyšel celkem pozitiva. Škoda, že 05 nejde sehnat, je řidší, mohla by být lepší v blátě.
Základ v EF by nemusel být špatný směr, ani pro rally gumu. Jen by to chtělo celkově zesílit.

17. 7. 2014 09:27 #17696

Anonymný

Uz tu bol spomenuty Maxxis, tak pridam svoju cerstvu skusenost.
Po preripetiach s Mitas T644 v rumunsku som bol nuteny kupit tam novu prednu pneu. Samozrejme musis brat len z toho co je v danej chvili v ponuke a vzisiel z toho Maxxis M 7304. Priznam sa ze som z tej pneu celkom prijemne prekvapeny, ale zatial nemam vyskusane mokro ani na ceste ani mimo nej. Sotoliny, polnacky a suchy asfalt zvlada vramci mojich slabsich schopnosti s velkym prehladom lepsie ako spominana T644. Ako jej velku nevyhodu vidim chybajucu homologaciu na cesty. Ked tuto dojazdim som rozhodnuty vyskusat aj M 7305
Marek tie maxxisy sa robia aj v 19, len netusim ci aj presne tvoj rozmer.

Zobrazuje sa 10 príspevkov - 1 až 10 (z celkového počtu 21 )

Pre odpovedanie v tejto téme sa musíte prihlásiť.

Sponzori

Mitas FOX RACING KTM Bratislava Faryn Suspension motoline

Partneri

Bighusky

Posledné príspevky v diskusií